Friday, September 10, 2010

Infections More Condition_symptoms I like you ...

  is so simple, so simple ...        

I like airplanes, I like you .

I like traveling, I like you.

Like the morning, I like you.

Like the wind, I like you.

I like to dream, Ilike you.

I like the sea, I like you.

I like the guitar, I like you.

regaee I like, I like you.

& amp; nbsp;

I'll do, je ne sais pas.

I'll do, je ne sais plus.

I'll do, je suis perdu.

That hours are, my heart.

I like the canela, I like you.

I like fire, I like you.

I like wiggle, I like you.

Coruña I like, I like you.

Like Malasaña, I like you.

I like the brown, I like you.

I like Guatemala, I like you.

I'll do, je ne sais pas.

I'll do, je ne sais plus.

I'll do, je suis perdu.

That hours are, my heart

0 comments:

Post a Comment